دانلود آهنگ بهراد شهریاری به نام تو تو تو

دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری به نام تو تو تو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : مجتبی شریف ، آهنگ و تنظیم : بهراد شهریاری )

Behrad Shahriari   To To To دانلود آهنگ بهراد شهریاری به نام تو تو تو

 

دانلود آهنگ بهراد شهریاری به نام تو تو تو

———————————-

دانلود‌ آهنگ با کیفیت 320

Behrad Shahriari – To To To

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Behrad Shahriari – To To To

———————————-

متن آهنگ جدید بهراد شهریاری با نام تو تو تو

کاش تا ابد بمونی با من که می خوامت تا پای جون
اگه خبر نداری اینو بهت میگم بدون
بمون پیشم همیشه بدون این ترانه اولیشه
می خوام که عاشق باشی وای اگه بشه چی میشه
تو تو تو اینجوری نکن چشاتو
تو تو تو غمگینش نکن صداتو
دوباره یه نگاه کن عاشقت رو
نه نه نه نگیر ازم خنده هاتو

حرف دلم و میگم تا یه روزی نگی دیگه دیره
اگه فکرشم کنی دل من تا آخرشو میره
حسی که به تو دارم بگو چه اسمی روش بذارم
خودم اینو می دونم واست کمه دوست دارم
تو تو تو اینجوری نکن چشاتو
تو تو تو غمگینش نکن صداتو
دوباره یه نگاه کن عاشقت رو
نه نه نه نگیر ازم خنده هاتو

———————————-


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 آبان 1393برچسب:بهراد شهریاری, ] [ 19:3 ] [ زهرا ]
[ ]